Onderscheiding: ERIMA is vanaf nu een visiegeleid bedrijf.

7. januari 2015

Met een innovatieve organisatiestructuur in de toekomst: het sportmerk kreeg de onderscheiding van „visiegeleid ondernemen“ per excellentie. De president van het „exlnz Institute“, prof. dr. Peter Warschawski, reikte de onderscheiding uit aan ERIMA eigenaar Wolfram Mannherz.

Wolfram Mannherz en het voltallige ERIMA managementteam namen de voorbije twee jaar deel aan een intensieve coaching, waarin de moderne organisatiestructuur ontwikkeld werd. Het doel van visiegeleid ondernemen is, om creatieve en verantwoordelijke mensen met al hun know-how, hun ervaring en hun energie, topgemotiveerd in de bedrijfsprocessen te laten presteren. Dit schept een uitzonderlijk succesvolle bedrijfscultuur.

Onder leiding van exlnz-president prof. dr. Peter Warschawski nam de ERIMA – management crew de nodige stappen om deze visie te realiseren en het team wordt nu beloond met deze onderscheiding. Dit betekent voor ERIMA-eigenaar Wolfram Mannherz een verdere bijzondere stap in de ontwikkeling van zijn bedrijf: „Ons motto GET TOGETHER AND WIN weerspiegelt de betekenis van teamspirit en engagement bij ERIMA. Met deze onderscheiding en de verdere ontwikkeling van visiegeleid ondernemen hebben wij een nieuwe stap gezet om ERIMA ook in de toekomst gezamenlijk succesvol te leiden“, zegt Mannherz.

Foto: prof. dr. Peter Warschawski (rechts, president van het „exlnz Institute“) reikt aan  Wolfram Mannherz (eigenaar ERIMA GmbH) de onderscheiding „Visiegeleid ondernemen“ uit. ERIMA persfoto: vrij voor gebruik

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!