Impressionante groei voor ERIMA in het eerste kwartaal 2014

8. april 2014

ERIMA kent een zeer positieve start van het jaar 2014: het Duitse sportmerk noteerde in het eerste kwartaal een omzetstijging van 18%.

Vooral de maand maart was zeer succesvol: in vergelijking met dezelfde periode van het vorige jaar groeide ERIMA met 24%. „Bij de vakhandelaar en bij de verenigingen waren wij vanaf januari dit jaar al present met onze teamsportcatalogus. Dat vertaalt zich nu in de positieve verkoopcijfers“, geeft Wolfram Mannherz als één van de redenen voor deze topstart van het jaar. Producttechnisch schrijft hij deze groei onder andere toe aan de nieuwe teamsportlijn Premium One, die al sinds februari 2014 leverbaar is en goed gesmaakt wordt bij de verenigingen. Bovendien is het kleurenpallet van de succesvolle voetballijn CLUB 1900 in 2014 uitgebreid van 7 naar 10 kleurvariaties. Daar kwamen de uitleveringen van de hardware- voororders 2014 met de voetballenlijn Progression series en de populaire matchbal Senzor Match in maart bovenop.

Over leveringen gesproken: op dit vlak kon ERIMA in de laatste maanden een inhaalslag maken en opnieuw op koers komen. „Levercapaciteit is voor teamsport essentieel. In de volgende weken plannen wij, dat 99% van onze producten onmiddellijk beschikbaar zijn. Dit zal onze opmars van het eerste kwartaal voor de resterende maanden van het jaar 2014 zeker ten goede komen“, zegt Wolfram Mannherz voor de komende maanden optimistisch.

Vragen?

ERIMA T. 02/7254592 – info@erima.bewww.erima.eu

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!