ERIMA IN DE 1B PROXIMUS LEAGUE: ERIMA OFFICIËLE PARTNER VAN CERCLE BRUGGE

ERIMA IN DE 1B PROXIMUS LEAGUE:  ERIMA OFFICIËLE PARTNER VAN CERCLE BRUGGE

7. juni 2017

ERIMA scoort opnieuw binnen het belgisch voetbal: Vanaf het nieuwe voetbalseizoen 17-18 kleedt ERIMA het door AS Monaco overgenomen Cercle Brugge aan.  Cercle Brugge en ERIMA hebben een contract ondertekend voor 2 seizoenen.

Cercle Brugge kiest voor de eerste ploeg voor de ERIMA-teamlijn CLASSIC 5-CUBES in de kleuren smaragd/zwart/wit.  Deze lijn verenigt functionaliteit met de duurzaamheid die je van een moderne teamsportcollectie mag verwachten.  Deze lijn is zeer trendy en met zijn opvallende look, is deze lijn ook uiterst geschikt voor de jeugd.  Zoals bekend beschikt Cercle Brugge over een top-jeugdwerking wat volledig overeenstemt met het ERIMA-motto “GET TOGETHERAND WIN”

«De overname van Cercle Brugge door AS Monaco geeft de club nieuwe kansen voor de toekomst.  Wij als partner zijn heel tevreden dat we hiervan deel kunnen uitmaken.  De thuismatchen in het bekende Jan Breydelstadion geeft ons merk ook de juiste uitstraling.  De sterke jeugdwerking van Cercle Brugge is voor ons bovendien zeer belangrijk.  Investeren in de jeugd is dan ook één van de peilers waar ERIMA voor staat!” aldus een zeer tevreden Kristof Cloostermans, directeur ERIMA-België.

Foto : van links naar rechts: Vincent Goemaere – Bart Vermeire – Danny Carels – Kristof Cloostermans – Piet D’Hooghe

Foto ERIMA : vrij voor gebruik

Vragen?

ERIMA  e-mail: info@erima.be

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!