Duidelijke groei: ERIMA sluit het eerste halfjaar van 2014 krachtig af.

Duidelijke groei: ERIMA sluit het eerste halfjaar van 2014 krachtig af.

5. augustus 2014

ERIMA verheugt zich over de schitterende halfjaarlijkse cijfers: Het sportmerk kon in de eerste 6 maanden van het jaar 2014 een omzetstijging van 10,9 procent realiseren.

“ De positieve “schwung” van de eerste maanden konden we succesvol meenemen en zo op alle gebied krachtig groeien”, verheugt ERIMA-eigenaar Wolfram Mannherz zich over de goede cijfers.  Deze aanzienlijke plus is het gevolg van verschillende factoren: “ Nieuwe producten zoals onze teamsportlijn PREMIUM ONE hebben een positieve invloed op de markt, net als  onze consequente inspanningen op vlak van kwaliteit en levering.  Tevens bewijzen onze marketingactiviteiten, waaronder succesvolle sponsoringen zoals 1ste klasser FC Köln, de duitse tennisbond of de handbal-Champions Leage-winnaars SG Flensburg, duidelijk hun effect tonen”, zegt Mannherz.

De ERIMA-chef is zelfverzekerd om die positieve tendens ook in het tweede halfjaar 2014 verder te kunnen zetten.  “De grote vraag vanuit de markt stemt me optimistisch”, verklaart Mannherz.  Productgewijs belooft het volgende halfjaar nog enkele hoogtepunten:  De reeds intensief voorgeorderde “feel green”-collectie komt in de herfst op de markt, daarnaast wordt een complete nieuwe runningcollectie voor het jaar 2015 voorgesteld.  Een bijzondere highlight daarbovenop is de “ERIMA Hybrid Training”.  Met de innovatieve techniek van deze voetbal zal ERIMA de toekomst van de voetballen bepalen.

 

Voor meer informatie:

info@erima.be www.erima.be

ANDERE ONDERWERPEN

Dealers zoeken

We zijn dicht in jouw buurt!